Kontaktinformasjon

Har du et spørsmål eller en tilbakemelding? På denne siden finner du informasjon om hvordan du kan kontakte oss.

Vi jobber hver dag for å gi våre forbrukere gode Fjordlandopplevelser. Ønsker du å gi oss ris, ros eller har andre tilbakemeldinger finner du vår kontaktinformasjon på denne siden.

Kontakt oss via skjema:

Har du en generell henvendelse kan du bruke vårt «Kontaktskjema»

Har du en reklamasjon kan du fylle ut vårt «Reklamasjonsskjema»

Chat med oss:

Chat med oss på Facebook

Vi svarer gjerne på dine spørsmål og tilbakemeldinger via Facebook og Messenger, men behandler ikke reklamasjoner. Da henviser vi til vårt reklamasjonsskjema.

Chatten på Facebook er ikke bemannet på fulltid, men vi vil svare vi deg ved første anledning.

Snakk med oss:

Ring Forbrukersenteret på 22 97 49 00

Åpningstider: 09.00 - 11.00 / 11.30 - 15.00

Har du en sak som haster kan du gjerne ta en telefon til oss, men vi ønsker helst at du benytter vårt kontakt- eller reklamasjonsskjema.

Adresse:

Fjordland AS
Brynsengveien 10
Postboks 6259 Etterstad
N-0603 Oslo