Reklamasjonsskjema

Vi jobber hver dag for å gi våre forbrukere gode Fjordlandopplevelser. Likevel kan det skje feil. Ønsker du å reklamere på et Fjordland-produkt er det fint om du kan fylle ut skjemaet nedenfor.

Gjelder reklamasjonen funn av fremmedlegeme ber vi om bilde av både fremmedlegeme og emballasje der holdbarhetsdato fremkommer. Vi ber også om at du tar vare på fremmedlegemet da vi kan be om innsendelse av dette til anlegg for nærmere undersøkelse.

Generelle henvendelser
Bruk gjerne vårt kontaktskjema dersom du har andre spørsmål, tilbakemeldinger, ønsker eller idéer.

Oftest stilte spørsmål
Mange av spørsmålene vi får, går igjen. Derfor har vi samlet de vi får oftest her. Ta gjerne en titt før du eventuelt tar kontakt med oss.

Om produktet

Produksjonskode finner du ved holdbarhetsdatoen.
Det kan være tall, bokstav og/eller tidspunkt.
Er det ingen produksjonskode kan du skrive «x».

Last opp inntil 4 bilder.

Om deg

Du vil få svar tilsendt på e-postadressen du oppgir. Husk å sjekke søppelposten da svaret kan havne der.

Vi behandler dine opplysninger i henhold til vår personvernerklæring om forbrukerhenvendelser